sobota, 17 stycznia 2015

Takie tam


Witam!
Przepraszam, że nie wstawiłam nowego wpisu w środę, nie miałam czasu. Dzisiaj będzie całkowicie "pusty" post, ponieważ nie mam na niego pomysłu. W moim Województwie właśnie zaczęły się ferie. Czy mam na nie jakieś konkretne plany? W sumie tak. Chyba po raz pierwszy w życiu mam coś zaplanowane wcześniej! Zwykle rezerwujemy coś na ostatnią chwilę, nigdy do końca nic nie wiemy. Najlepszym przykładem są nasze zeszłoroczne wakacje. W niedzielę rano postanowiliśmy, że jedziemy do Chorwacji a już wieczorem wyjechaliśmy. Nic nie było zaplanowane. Więc, jakie mam plany? W pierwszym tygodniu jadę na narty do Czech. Oczywiście postaram się robić zdjęcia i napisać wam sprawozdanie z tego wydarzenia ;) W drugim tygodniu jadę do koleżanki na 2 dni, oraz chciałabym troszkę więcej pojeździć (konno). Nie piszę o tym na blogu, ale od 6 lat jeżdżę konno, jest to moja prawdziwa pasja, nie chwilowa przygoda. Z tymi zwierzętami wiążę swoje plany na przyszłość, ponieważ dążę do bycia Hipoterapeutką, ale kto wie, jak się sprawy potoczą. Przede mną jeszcze długa droga. Od niedawna znowu zainteresowałam się czymś, raczej niezbyt popularnym, a mianowicie szydełkowaniem. Pewnie wielu z was uważa, że to czynność dla babć, które się nudzą same w domu. Hmm, nie przeszkadza mi ta opinia, bo czemu nie? Ale szczerze mówiąc, można z wełny zrobić piękne i przydatne rzeczy. Mnie najbardziej zafascynowało tworzenie "pluszaków" różnego rodzaju. Mam już parę zrobionych, jeśli będziecie chcieli to napiszcie mi to w komentarzu, a ja bardzo chętnie napiszę o tym  osobny post albo zrobię jakiś poradnik lub nawet małe rozdanie z jedną z moich prac? Czemu nie!
Na dzisiaj to już koniec. Niestety nie dodam dzisiaj zdjęć, gdyż nie mam takowych. Ostatnio byłam na "sesji" z koleżanką i jej koniem, ponieważ prosiła mnie o to. Jeśli będziecie chcieli zobaczyć efekty lub macie jakiekolwiek pytanie do mnie to śmiało piszcie w komentarzach i wklejajcie linki do swoich blogów a ja na pewno na nie zajrzę :) Do Przeczytania!

1 komentarz: