środa, 7 stycznia 2015

Recenzja

Witam!
Dzisiaj przychodzę do was z wpisem o troszkę innej tematyce niż zwykle, a mianowicie - kosmetyki, lecz zanim przejdę do tematu, chciałam, abyście zwrócili uwagę na nowy design bloga, który sama zrobiłam. Śmiało piszcie w komentarzach czy podoba się wam, czy może coś poprawić, zmienić. Jestem otwarta na wasze sugestie :))
Ok, to przejdźmy do tematu. Mam dla was recenzję 3 produktów do włosów, które ostatnio pozwoliłam sobie przetestować. Ponieważ moje włosy, są baaardzo suche, łatwo się łamią, oraz puszą, szukałam produktów, które je odżywią, i chodź trochę przywrócą im jakąkolwiek kondycję. Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z mojego wyboru. Przed kupnem, kierowałam się opiniami innych i składem oraz przeznaczeniem.

1.Szampon NIVEA intense repair



 
Co pisze producent? "Poczuj piękno Twoich włosów dzięki unikalnej formule, łączącej naturalne składniki i płynną keratynę, stanowiącą budulec włosa. *głęboko regeneruje i odnawia strukturę włosów *łagodnie myje i pielęgnuje włosy *przywraca gładkość i połysk"
Moja ocena: Według mnie ten szampon "łagodnie myje i pielęgnuje włosy", są miękkie i błyszczące, więc sprawdza się świetnie!

2.Odżywka Garnier Fructis Goodbye Damage




Co pisze producent? "Cofnij czas dla zniszczonych włosów. Silnie działająca formuła wzbogacona o Keraphyll i olejek z owoców amli naprawia zniszczone włosy od wewnątrz i wypełnia ich ubytki. Od wewnątrz: aktywny koncentrat z owoców wnika w głąb zniszczonych włosów, by wypełnić ich ubytki. Włosy są wzmocnione od środka. Od zewnątrz: formuła uszczelnia włosy, które stają się lśniące i gładkie na całej długości."
Moja ocena: Po użyciu tej odżywki, włosy naprawdę są lśniące i wyglądają o wiele lepiej. Są też "sypkie", dobrze się rozczesują, nawet na mokro. Jest to jedna z nielicznych odżywek, która pomogła moim włosom odżyć! A tak poza jej działaniem... pięknie pachnie :)

3.Olejek Bielenda




Co pisze producent? "To prawdziwy eliksir piękności dla Twojego ciała, twarzy i włosów. Kompozycja składników odżywczych wyraźnie nawilża, regeneruje i wygładza oraz poprawia jędrność i elastyczność skóry. Olejek delikatnie rozświetla, przywraca zdrowy blask oraz właściwą kondycję ciału i włosom."
Moja ocena: Używam go tylko do włosów, więc pod takim kontem go opiszę. Olejek stosuję po umyciu i wstępnym wysuszeniu włosów. Nakładam go głównie na końcówki i długość włosów. Szczerze mówiąc, poprawia on cały efekt szamponu i odżywki, nadaje "ostateczny" wygląd. Odżywia i wygładza włosy, a do tego pięknie pachnie!


Myję włosy pewnie tak, jak każdy inny. Zaczynam od szamponu, nakładam go oczywiście u nasady, a następnie spłukuję. Potem, wcieram odżywkę, jedynie od połowy długości do końcówek. Nie zmywam jej od razu po nałożeniu. Czekam 5-10 minut (zależy ile mam czasu) i dopiero wtedy spłukuję. Robię tak, ponieważ jest wtedy lepszy efekt. Nie suszę włosów suszarką!! (ponieważ strasznie się od tego niszczą) wycieram je lekko ręcznikiem, rozczesuję i pozostawiam do przeschnięcia. Kiedy są wilgotne nakładam olejek i zaplatam w warkocze, aby ładnie się ułożyły, ponieważ moje włosy same z siebie nie mają konkretnego kształtu... i to tyle :)

Na dzisiaj to koniec. Proszę was bardzo, napiszcie, czy podobają się wam posty tego typu (recenzje) czy może wolicie wpisy tematyczne, lub zdjęcia. Jest to dla mnie ważne, ponieważ chciałabym pisać o tym, co was interesuje i to, co wy chcielibyście przeczytać, lub zobaczyć. Pozdrawiam!
*przepraszam za straszną jakość zdjęć

6 komentarzy:

  1. Ania nie rozczesuj włosów na mokro, gdyż jeszcze bardziej przyczyniasz się do ich wypadania :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, ale wtedy lepiej mi się układają i dzięki temu olejkowi nie plączą się ;)

      Usuń
  2. Z tego co mi wiadomo lepiej nie rozczesywqc wlosow na mokro bo wypadaja,lepiej to zrobic przed myciem
    Poza tym swietny pomysl na notke :)


    Zapraszam do siebie na nowa dawke zdjec :) !!!

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, może kupię sobie któryś z tych produktów, powinny się u mnie sprawdzić :))

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń