sobota, 10 stycznia 2015

Golden Rose 2

Cześć!
Dzisiaj mam dla was kolejną dawkę kosmetyków, a mianowicie lakierów do paznokci. Jakiś czas temu (chyba na początku wakacji) dodałam wpis , w którym opisywałam lakiery z firmy Golden Rose. [Jeśli ktoś go jeszcze nie widział, a ma na to chęć, to zapraszam Golden Rose] W tym poście chciałam wam przedstawić dalszą część mojej kolekcji (jeśli można to tak nazwać?). Aaaaa więc...

1. Top Coat Gel Look
Ponieważ nie posiadałam zwykłego, dobrego Top Coat'u postanowiłam sobie kupić jakiś i wypadło na ten! Jestem z niego naprawdę zadowolona. Ma gruby, wygodny pędzelek, dobrze utrwala i nie schnie dość długo, ale też nie super krótko. Niestety, chyba za szybko nakładałam go na lakier, który nie zdążył do końca wyschnął, ponieważ po utrwaleniu wyskakiwały mi małe bąbelki. Nie przeszkadzało mi to, ale wiem, że to moja wina, gdyż jestem niecierpliwa jeśli chodzi o wysychanie lakierów i zwykle coś psuję :')



2. 3D Glaze Top Coat
Czyli kolejny Top Coat, lecz nie taki zwyczajny. Jest to przeźroczysty utwardzacz do lakieru z holograficznymi elementami. Bardzo lubię go używać mimo tego, że dość trudno się go zmywa. Mój to nr.13 tylko z holograficznymi "cząsteczkami", lecz do kupienia są jeszcze z brokatem i opalizujące. Występują naprawdę w wielu kolorach i wzorach. Posiada wygodny, szeroki pędzelek, dobrze kryje i świetnie wygląda!



3. Jolly Jewels 
W ostatnim czasie bardzo spodobało mi się połączenie beżowego/kawowego koloru z brokatowym srebrem, więc oto jest! Jolly Jewels, to seria naprawdę różnorodnych, brokatowych lakierów. Ja wybrałam srebrny. Na paznokciach wygląda przepięknie! Ma w sobie drobinki brokatu o różnych wielkościach, wiec spokojnie można go stosować bez kolorowej bazy. Oczywiście, jak każdy brokatowy lakier troszkę trudno się zmywa, ale czego nie zrobi się dla pięknych paznokci? On też, tak jak powyżsi koledzy posiada gruby, wygodny w użyciu pędzelek.




4. Color Expert 66
Piękny, wrzosowy kolor. Bardzo ładnie pokrywa płytkę, wystarczy nawet 1 warstwa, ale ja mam w zwyczaju nakładanie 2 warstw, niezależnie od lakieru. Oczywiście, posiada wygodny, gruby pędzelek. Kupiłam go, ponieważ kocham pastelowe kolory, a on jest po prostu wspaniały! Szybko wysycha, łatwo się go nakłada i długo się trzyma. Ja osobiście bardzo lubię pomalować sobie paznokcie na pastelowe kolory i zrobić na nich białe kropeczki. Według mnie, wygląda to bardzo fajnie.



5. Color Expert 06
 Kolejny lakier z serii Color Expert i mój ulubiony. Ma cudny, beżowy kolor. Osobiście uwielbiam ten odcień i posiadam chyba 4-5 buteleczek takiego lakieru (w czym 2 z Golden oczywiście :3). Lubię łączyć go ze srebrnymi lakierami wymienionymi wcześniej. Niestety, baardzo często go używałam i już zgęstniał oraz została mi tylko końcówka. Ale na szczęście mam jeszcze matowego nudziaka, którego opisywałam w starszym wpisie. Ma wygodny, gruby pędzelek, nie wysycha długo, dobrze się trzyma, dobrze kryje, co tu więcej mówić?



Chcecie wiedzieć ile kosztują te specyfiki? Oto cennik :))
Gel Look Top Coat - 9,90 zł
3D Glaze Top Coat - 9,90 zł
Jolly Jewels - 12,90 zł
Color Expert - 5,90 zł

Na dzisiaj to tyle. Mam nadzieję, że spodobał wam się wpis.
A co wy myślicie o tej firmie? Znacie je produkty? Lubicie używać jej produktów?
Piszcie i do przeczytania!

6 komentarzy:

  1. Używałam kiedyś lakierów z tej firmy. Ale jakoś mi nie podeszły :/
    Fajne zdjęcia.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery Golden Rose :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy,ale ten fioletowy ukradł mi serce, cudny jest <3
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po twojej recenzji być może skuszę się na te z serii color expert bo naprawdę mają cudowne kolorki! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa lakiery z tej firmy, jeden właśnie 06 i drugi to taki dość wściekły róż.
    Są warte swej ceny i dobrze się spisują.
    Ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń