piątek, 12 września 2014

Vlogerzy

Hejiii!
Bardzo przepraszam za długą przerwę. Muszę się przestawić na wczesne wstawanie, mało snu (jestem nocnym markiem) itd. No wiecie, szkoła. Ja szczerze nie narzekam na to. Cieszę się, że mogę codziennie się widzieć z przyjaciółmi. Jest naprawdę wesoło w naszej klasie (wiele osób uważa, że jesteśmy najgłośniejszą, lecz najbardziej zgraną klasą, a nawet wiele osób chce się do nas przepisać). Jeszcze szybciutko chciałam przypomnieć, o fp bloga. Jeśli chcecie być na bierząco, to gorąco zapraszam do polubienia CarpeDiem! (klik w ikonkę facebooka)

Dzisiejszym tematem będą Vlogerzy, czyli nasi bracia i siostry. My, blogerzy nie różnimy się od nich praktycznie niczym. Oni mają pasję - My mamy pasję. Oni dzielą się swoim życiem i przemyśleniami - My dzielimy się swoim życiem i przemyśleniami. Oczywiście każdy robi to w swój własny, oryginalny sposób. Podzielę się w wami, moja listą ulubionych Vlogerów.

1.Banshee

Pewnie wiele osób kojarzy ją z jej starego kanału - SzalonaZuzia. Co tu pisać? Wspaniała, szalona dziewczyna, która nagrywa już 3 sezon swoich krótkich filmików w których mówi o super piosenkach oraz filmach, ale także wygłupia się w nich i pokazuje, jaka jest. Zuzia prowadzi też własny blog do którego link znajdziecie TUTAJ. Heh, ostatnio z koleżankami zdecydowałyśmy, że nagramy filmik dla Zuzi. Jeśli kiedyś pojawię się w widzu tygodnia, na 100% dowiecie się o tym pierwsi!

2.Agnieszka Grzelak

 Znana wizażystka. Ma dwa kanały - beauty na którym ma różne porady dotyczące włosów, makijażu, paznokci i innych  "urodowych" spraw oraz prywatny, na którym ma serię MPRZ, czyli Mój Pierwszy Raz Z i Japana Zjadam, w której robi japońskie słodycze. Ja osobiście najbardziej lubię Japana Zjadam, ponieważ pani Agnieszka ma świetne miny i reakcje na różne smaki. Dzięki niej bardziej zadbałam też o włosy i paznokcie. Ma naprawdę fajne pomysły w swojej serii Taki Myk na kanale beauty. 
Oczywiście, prowadzi też bloga. Klik!

3.Red Lipstick Monster


Ewa jest (z tego co wiem) piercerem i wizażystką. Dość niedawno odkryłam jej kanał, chodź wiem, że jest znaną vlogerką. Jakiś miesiąc temu, była na meet up'ie we Wrocławiu i bardzo żałuję, że akurat wtedy byłam na obozie... ... ale nadal mam nadzieję, że jeszcze kiedyś spotkam ją przy stoisku GR w Magnolii, bo właśnie tam RLM zawsze je kupuje i ja też! :3 Po prostu uwielbiam jej filmiki. To między innymi właśnie jej zasługa, że moje paznokcie odżyły. Wiele pomysłów na pomalowanie moich pazurów, biorę właśnie od niej. Ostatnio  też dzięki Ewie miałam zamiar zrobić pilling do ust, lecz jak na razie nie mam paru potrzebnych składników. Naprawdę, jeśli jej nie znacie, to polecam odwiedzić jej kanał!

4.Lisie Piekło

 
O tej vlogerce wiem najmniej. Jedyne co się dowiedziałam to to, że jest fanką Ylvis'ów (tak, to oni napisali tą słynną piosenkę "The Fox", ale pamiętacie, nie tylko tą! Ja osobiście też jestem ich fanką i naprawdę, jeśli zna się angielski to warto posłuchać ich piosenek) oraz .... to tyle. Uwielbiam jej filmy za to, że są śmieszne, niektóre uczą (nauka angielskiego) i są przydatne (jak składać pranie[uwaga:to nie jest na poważnie], jak upiec ciasteczka walentynkowe). Uwielbiam ją za ten sarkazm i dobre nastawienie do życia. To chyba wszystko, co wiem o lisicy.

Jeśli chodzi o ulubione vlogerki, to na dzisiaj koniec. Oczywiście, nie wymieniałam takich wspaniałych osób jak Adbuster lub Niekryty Krytyk, ponieważ ich chyba każdy zna. Oczywiście też ich oglądam (widziałam każdy odcinek parę razy ;_;) i podziwiam za to co robią. Adbuster w ciekawy sposób obala reklamy a Niekryty.... no co tu  mówić. Ubaw po pachy! Subskrybuję też wiele innych kanałow, lecz te 4 (+adbuster i niekryty) są najczęściej przezemnie odwiedzane.
 Na dzisiaj to koniec. Pewnie jeszcze przez jakiś czas niestety będą takie dłuższe przerwy w pisaniu, ale postaram się to szybko poprawić. Już niedługo wybiorę się na amatorską sesję, więc mam nadzieję, że w końcu będę miała co wam pokazać, gdyż ostatnio w moim aparacie goszczą pustki.
Pozdrawiam i do przeczytania!

A czy wy macie swoje ulubione vlogerki/vlogerów? Jeśli tak, to kogo i jaki ich filmik lubicie najbardziej?


5 komentarzy:

  1. Dobra notka ! W ogóle zaciekawił mnie Twój blog, liczę na więcej takich postów :)
    Mam pewien problem... Rodzice dają mi za duże kieszonkowe! http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także uwielbiam Banshe , Agnieszke Grzelak i Red Lipstick Monster ♥ Świetny post , pozdrawiam ! http://blogzuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! z tego co zdążyłam zauważyć jesteśmy do siebie bardzo podobne! Też uwielbiam fotografię, teraz zaczęłam od niedawna bloggowaniem się zajmować :)
    zdjęcia tych Pań mnie rozbroiły, a z drugiej strony zachciało mi się twixa.... Będę gruba, będzie Twoja wina ;-; bo będę jeść po nocach przez Ciebie.


    Zapraszam do mnie, na kawusię i ciasteczka >.<
    carpe-diem-credo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, specjalnie wybierałam takie screeny ;P No ok... przyjmę winę na siebie jakby coś :( Bardzo mi miło i na pewno zaglądnę na twojego bloga ;)

      Usuń
  4. Ogląda, 1,3,4
    Uwielbiam także Stylizacje i PannaJoanna

    http://white-cherryy.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń