środa, 24 września 2014

DIY napis do pokoju


Witam!
Tak jak już pisałam, jestem po przerwie. Teraz mam zamiar dodawać posty regularnie conajmniej dwa razy w tygodniu. Na takim krótkim wstępie przypominam, o fb mojego bloga na facebook'u, do którego traficie klikając ikonkę FB. Zachęcam do zostania tam, jeżeli chcecie wiedzieć co się u mnie dzieje, kiedy będzie kolejny wpis, lub jeśli chcecie po prostu podpowiedzieć mi, na jaki temat chcielibyście zobaczyć u mnie post.
Dzisiaj mam dla was DIY, napis do pokoju. Jeżeli lubicie coś robić sami to na pewno to wam się spodoba. A więc nie przedłużając zacznijmy!

Potrzebujecie:
*nożyczek
*dużych, wydrukowanych liter
*kartonu
*taśmy (najlepiej papierowej lub "leczniczej")
*kleju
*styropianu
*ołówka, kredki, długopisu lub markera, czy coś....
Ja mam tylko 3 litery, ponieważ "A" wykorzystam sobię dwa razy. Oczywiście czcionka i wielkość liter dowolna. Ja wybrałam sobie właśnie taką, jaką widzicie na zdjęciu poniżej.


2.Wycinacie litery i naklejacie je na karton a następnie ponownie wycinacie. Oczywiście, na jedną literę potrzebujecie 2 części, więc jeśli macie np. tak jak ja dwa "A" w imieniu, lub napisie, który chcecie zrobić musicie wyciąć 4 "A".





3.Kiedy wasze literki są już wycięte, potrzebujecie styropianu, aby nabrały wymiaru 3D. Ucinacie taki kawałek, aby wam pasował i przyklejacie do wnętrza liter. Najlepiej dać ich jak najwięcej, ponieważ litery będą wtedy bardziej stabilne.




4.Jeśli wasze litery mogą już same stać, przychodzi czas na oklejenie ich! Bierzecie swoją taśmę i obklejacie je dokładnie z każdej strony tak, aby nigdzie nie było pustej przestrzeni. Kiedy to zrobicie, zostało wam już tylko ozdobić je według własnego pomysłu! Moje imię niestety nie jest jeszcze udekorowane, ponieważ nie mam jak na razie potrzebnego mi materiału. Dajcie ponieść się wyobraźni i zrobcie coś kreatywnego!






Na dzisja to koniec. Jeśli pomysł się wam spodobał, koniecznie dajcie mi znać! Jeżeli zrobicie coś takiego, wyślijcie zdjęcie, chętnie to zobaczę :) Macie może jakieś propozycje, dotyczące tematów, które chcielibyście tutaj poruszyć?
A może chcielibyście zobaczyć jakąś małą sesję fotograficzną w moim wykonaniu o konkretnej tematyce?
Jeżeli macie pomysły to śmiało piszcie, a napewno postaram się je zrealizować.
Do przeczytania!




5 komentarzy:

  1. szkoda że dopiero teraz to zobaczyłam, byłoby ekstra na prezentacje klasy :)
    Dziękuje za komentarz, również obserwuje bo widzę wiele ciekawostek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, ozdób te literki bardzo ładnie :-)

    weraweronika.blogspot.com ---> Klik !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł, ale z tego co widzę, strasznie pracochłonny :)
    http://maya-maay.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń