piątek, 1 sierpnia 2014

July

Witam!
Wróciłam z obozu, cieszycie się? Jeśli chodzi o następny post, to dodam go dopiero po weekendzie, ale dokładnie nie wiem kiedy. Dzisiejszy wpis będzie podsumowaniem lipca, więc zaczynamy!
[edit: nie będzie zdjęć, gdyż chwilowo aparat zaginął w Narnii]

WAKACJE
Ehh... minął już miesiąc, zostało tak mało czasu! Ale ja jestem bardzo szczęśliwa z moich wyjazdów. Byłam w pięknej Chorwacji [<--- klik] oraz na obozie jeździeckim. Serdecznie zapraszam do oglądnięcia zdjęć z naszego turnusu, oraz mam nadzieję, że na dniach pojawi się filmik promujący także z naszego tygodnia. ZDJĘCIA Obóz jak co roku był świetny! Nie zabrakło wygłupów, jazdy konnej, dużo nauki i oczywiście masa śmiechu oraz wspaniali ludzie. W tym roku mogłam spróbować swoich sił na woltyżerce i muszę sie pochwalić, że nawet trener mnie pochwalił :3 [a u nas to naprawdę rzadkie zjawisko] Nauczyłam sie paru nowych figur woltyżerskich, ćwiczyłam utrzymanie równowagi na równoważni [czyt. huśtawka], najadłam się zupek, kiesieli itd. [spokojnie, karmili nas tam] Po prostu było świetnie! Oczywiście wszyscy kochają wstawać codziennie o godzinie 4 nad ranem i wyprowadzać konie oraz mieć dyżur w stajni na którym trzeba zamiatać 10 razy dziennie i dolewać wody co 2 sekundy. Serdecznie zapraszam na obozy do Aratu, ja osobiście jeżdżę tam "na codzień" oraz co roku jestem na obozie. Jeżeli ktoś chce się porządnie nauczyć jeździć, to ta stajnia jest dla niego! [nie twierdzę, że ja jeżdżę świetnie, ciągle się uczę!] Hmm.. no nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć na temat obozu. Ogólnie świetna atmosfera, mili opiekunowie, ciekawe jazdy i zajęcia w czasie wolnym oraz świetna zabawa przy kręceniu filmiku promującego.

BLOG
Oooooj dużo się działo. Przedewszystkim w sferze designu, on ciągle jest w remoncie, ponieważ nie mogę się zdecydować co do stylu. Chciałam też wam baardzo podziękować za aktywność okazywaną w wyświetleniach i komentarzach. Cieszę się też, że przybyło aż tylu obserwatorów. Wiem, że większość z nich jest tylko przez konkurs, ale mam nadzieję, że mam paru prawdziwych, na których mogę liczyć. Od pewnego czasu zbieram się też do napisania do firmy Allepaznokcie w sprawie współpracy. Czy może ktoś z was współpracował z nią? Jeśli tak, to proszę o krótkie opisanie współpracy w komentarzu.

ULUBIENIEC
Ulubieńcem miesiąca zostaje książka pt. Gwiazd Naszych Wina oraz płyta Thirty second to Mars - This is war, ale o nich w osobnych postach.

Na dzisiaj to chyba już wszystko. Niestety jakoś szczególnie dużo się w tym miesiącu nie wydarzyło. Mam pewien pomysł, ale nie wiem, czy trafny. Chciałam się was spytać o zdanie, co myślicie o tym, żebym w każdym podsumowaniu miesiąca pisała też piosenkę miesiąca, film i książkę? To ja kończę i Do przeczytania!

P.S Jeżeli ktoś mnie znajdzie na zdjęciach z obozu [wątpię] to oblinkuję jego blog w następnym poście. Link do zdjęcia na którym jestem wstawcie w komentarzu.
P.P.S Właśnie się przekonałam, że strasznie trudno pisze się w Paincie.

10 komentarzy:

  1. Zazdroszczę obozu jeździeckiego! Zawsze chciałam się nauczyć jeździć konno :)
    Gratuluję wyświetleń i obserwatorów!
    A co do tej książki, filmu i piosenki miesiąca :)
    http://kikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ksiazka Gwiazd naszych wina jest swietna. O tej firmie o allepaznokcie slyszalam wiele pozytywnych opini. :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten obóz jeździecki to z pewnością świetna sprawa. Ciekawie spędziłaś pierwszą połowę wakacji, więc nie ma co żałować, że został tylko miesiąc, bo na pewno w sierpniu również wydarzy się coś ciekawego. Gratuluję sukcesów na blogu. I też wiem jak trudno napisać coś w Paintcie xD

    http://riabooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz tez o ksiązce i muzyce :-)
    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazd naszych wina- co za fenomen!
    http://in-my-unusual-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o 'Gwiazd naszych wina' same dobre opinie! ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci gratuluję, dużo obserwatorów, dużo wyświetleń, noo bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny blog :)

    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post !

    Pomóz mi podjąć współprace i poklikaj u mnie w linki !
    Z góry dziękuję :)
    http://namedreams.blogspot.com/2014/08/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń