czwartek, 21 sierpnia 2014

Czy cena idzie w parze z jakością?

Hejiii!
Taaaak. Jest 2:00 a ja sobię piszę post. No, nie ważne. Czasami w nocy lepiej sie myśli. Po pierwsze takie szybkie ogłoszenia parafialne. Po prawej stronie jest część "o mnie". na końcu tekstu, dodałam informację o tym, że wykonuję amatorskie design'y, więc jeśli ktoś jest tym zainteresowany to - i uwaga druga sprawa - może napisać na stronie fecebook'owej mojego bloga! Tak, założyłam taką i jak na razie jest zerowe zainteresowanie. Znajdziecie ją, klikając na ikonkę pod "O mnie". Zachęcam was do polubienia tej strony, ponieważ nie będę już dodawać ogłoszeń na bloga, jak posty, tylko szybciutko wpisywać je na fb oraz kiedy pojawi się post, lub pytać was, co chcielibyście u mnie zobaczyć itd.

Czy cena idzie w parze z jakością? - czyli porównanie produktów z biedronki, z produktami kupionym w innych sklepach. Jeśli wam się spodoba ta seria, to będę co jakiś czas dodawać takie wpisy. Dzisiaj chciałam porównać zmywacze do paznokci - bebeauty NAIL EXPERT!V (Biedronka) oraz zmywacz, którego firmy niestety nie mogę znaleźć. A oto  nasze dwa rodzynki:






Ok. Obydwa zmywacze są w przestrzennej, ładnie wykonanej butelce. Nie są to "zwykłe" buteleczki. Te, mają na górze taki dozownik, na który się naciska i zmywacz wypływa. Magia! Jeśli chodzi o wygląd, to nie mam do żadnego zastrzeżeń. Wolę ten kształt, od zwyczajnych, małych buteleczek. Jeśli chodzi o jakość, to są o wiele lepsze od tych, w szklanych butelkach lub z kwiatuszkiem na zakrętce. Tamtych NIGDY nie kupujcie! One psują paznokcie (przynajmniej mi).

BeBeauty (Biedronka)
"Zmywacz do paznokci z olejem kokosowym i gliceryną. Natłuszcza i chroni płytkę paznokcia i skórkę wokół przed wysuszaniem. Nie zawiera acetonu" A więc zacznijmy od początku. Aby "wylać" zmywacz, należy nacisnąć parę razy dozownik. Zwykle, jest to 5-6 razy. Płyn na płatku, ma kolor pistacjowy. Lakier zmywa w miarę dobrze, chodź po paru przetarciach. Bo zmyciu, paznockie są, hmm... no nie są całkiem wysuszone ale nie są też mocno nawilżone. Coś tak pomiędzy. Daję mu wieeeelki plus za to, że po wyschnięciu paznokcie pięknie pachną kokosem!




Zmywacz z innygo sklepu bez marki
"Delikatny bezacetonowy zmywacz do paznokci z olejkiem różanym i witaminami" Był troszkę droższy od zmywacza z biedronki, ale niewiele. Oczywiście, trzeba nacisnąć na dozownik, lecz tutaj wystarczy 2-3 razy. Płyn na płatku nie ma żadnego koloru. Ten produkt bardzo dobrze zmywa lakier. Wystarczy położyć na paznokieć, chwilkę potrzymać i gotowe! Dobrze nawilża paznokcie i oczywiście jak jest napisane na opakowaniu, pięknie pachnie różami!




WERDYKT
Moim zdaniem, ten pojedynek wygrywa zmywacz z innego sklepu. Są one naprawdę bardzo podobne i zwyciężył małą przewagą. Łatwiej się go "nakłada", lepiej zmywa i minimalnie lepiej odżywia moje paznokcie. Oczywiście, wasza ocena może być inna.
To już koniec na dzisiaj. Koniecznie napiszcie mi, czy podoba się wam takie coś. Jeśli tak, to raz na tydzień postaram się dodawać posty tej serii. Pozdrawiam was i do Przeczytania!

12 komentarzy:

  1. Życie mnie nauczyło, że nic dobrego za niską cenę nie kupimy. Niestety.

    http://bartsdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam że nie zawsze drogie rzeczy muszą być lepsze od tańszych,kwestia farta :)

    http://kenvyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawsze markowe rzeczy są tymi lepszymi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi także,te inne zmywacze psują paznokcie..

    someflins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam i używam obu lakierów więc myślę że mogę się wypowiedzieć :P
    Osobiście wolę ten z Biedronki, według mnie szybciej zmywa paznokcie i zostawia ładniejszy zapach. Bardzo lubię zapach róż, ale niestety w tym zmywaczu nie jest on zbyt ładny. Pozdrawiam !
    http://maya-maay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast lakierów powinno być zmywaczy :P

      Usuń
  7. Mam ten różowy i chwalę go sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam żadnego ;c


    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten zielony zmywacz, masz rację jest dobry :-)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowy jak najbardziej na tak pod względem zmywania! :)

    http://shokobonsyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń