wtorek, 1 lipca 2014

TOP 10 Movies

Witajcie!
Dzisiaj chciałam wam napisać o moim TOP 10 filmów,lecz zanim przejdę do tematu, chciałam wam podziękać  za ten 1000 wyświetleń i oby tak dalej!
Przejdźmy do filmów. Ułożone są w listę, od najlepszego (według mnie) do najgorszego..... A więc zacznijmy!

1. Niemożliwe
Piękny film. Jeśli ktoś go nie ogladał, to natychmiast ma włączyć internet i go ogladnąć! Jest to film oparty na faktach autentycznych. Opowiada historię rodziny, która wyjechała na święta do ciepłych krajów i przeżyła tsunami. Po wielu przejściach na szczęście wszyscy CUDEM się odnaleźli. Bardzo wzruszający film, więc radzę mieć ze sobą chusteczki. Za każdym razem kiedy go ogladam, płaczę jak mała dziewczynka. Naprawdę polecam!

2.Avatar/Piraci z Karaibów
No wątpię, żeby ktoś nie znał tych filmów. Dla mnie, są one podstawą! KAŻDY musi oglądnąć Avatara jak i wszystkie części Piratów z Karaibów z moim ulubionym aktorem - Johnym Deppem. Oczywiście każdy film z nim jest świetny, ale ta seria najbardziej przypadła mi do gustu. Mam wszystkie części na płycie i mogłabym oglądać to miliony razy. A co mam mówić o Avatarze? Świetny, genialnie wykonany film. Przenosi nas do cudownej krainy. Ta roślinność powala a tymbardziej wtedy, kiedy ogląda się w 3D. Wszystko w tym filmie jest świetne xD

3.Kamienie na Szaniec
Piękny film opowiadający o grupie przyjaciół, harcerzy którzy pomagali na wojnie. Osobiśnie nie przepadam za filmami wojennymi, ale ten jest świetny. Mówi o historii 3 głównych bohaterów. To, co oni robili jest czymś pięknym. Kiedy jednego z nich porwali Niemcy, reszta robiła wszystko, aby go odbić. Zginął przy tym jeden z ich przyjaciół. Nie potrafię opowiedzieć tego wszystkiego co tam się działo.... Naprawdę, trzeba to oglądnąć!

4.Black Beauty
Może troszkę banalny film, bo opowiada o historii konia o imieniu Czarny Książę. Baaaaaaardzo wzruszający, chociaż pewnie po tytule i ogólnym założeniu, że to jest o koniu wydaje się inaczej. Książę naprawdę miał ciężkie życie. Musiał patrzeć, jak jego rodzina i przyjaciele umierają z wycieńczenia. Był bardzo wykorzystywany w ciężkich pracach i ludzie go nie szanowali. Co stało się później, zobaczcie sami.... Ja zawsze na tym filmie płaczę :/

5.Kraina Lodu
Nowy, świetny Disney'owski film. Kocham filmy Disney'a, o czym świadczą też kolejne pozycje mojej listy. Film opowiada o dwóch siostrach. Jedna z nich, starsza, posiada "zimową" moc. Dzięki niej może świetnie się bawić z Anną (siostrą), lub wyczarować koszmarną zimę. Pewnej nocy, kiedy bawiła się z siostrą trafiła ją swoją mocą w głowę. Razem z rodzicami udała się do magicznych Troli, którzy uzdrowili Annę, lecz wymazali wszystkie wspomnienia dotyczace magii. Elza (starsza siostra) przez resztę życia ukrywała się w swojej komnacie. Król i królowa (rodzice) zamknęli cały zamek, oraz wszystkie okna, aby chronić sekret Elzy. Niestety podczas podróży, ich statek zatonął i starsza siostra miała zostać królową. Oczywiście w filmie nie brakuje też wątku miłosnego. Naprawdę, zachęcam was do oglądnięcia go i poznania dalszej historii sióstr oraz zabawnego bałwanka Olafa.

6.Zaplątani/Epoka Loowcowa/Shrek
Chyba każdy zna te nieśmiertelne filmy. Kto nie słyszał nigdy tekstu "zainwestuj w tiktaki bo ci jedzie!" lub "zainwestuj w majtki bo ci widać!". Ahh.... mój ulubiony osiołek. Albo kto nie pamięta śmiechowych wybryków Scrata? (tak ma na imię słynna wiewiórka z Epoki Lodowcowej) Myślę, że akurat o tych filmach nie muszę pisać nic, bo wszyscy doskonale je znamy.

7.Harry Potter
Kolejna CUDNA seria. Co tu pisać? Wspaniale zrobione filmy, z utalentowanymi aktorami oczywiście na podstawie świetnej książki J.K Rowling. Jakby ktoś nie wiedział (wątpię) to seria o Harrym Potterze opowiada o historii (jak nazwa wskazuje) Harrego, który jest czarodziejem. Jego rodziców zabił czarnoksiężnik Lord Voldemort, kiedy chłopiec miał roczek. Z domu zabrał go magiczny leśniczy Hagrid i oddał do wujostwa. W tamtym domu Harry musiał mieszkać pod schodami i cała jego rodzina uważała go za śmiecia i sprzątacza. Wiedzieli, że jest czarodziejem, ale nie mówili mu o tym. Dowiedział się dopiero wtedy, kiedy dostał list z Hogwartu (wybitna szkoła magii). O dalszych losach Harrego albo poczytajcie, albo oglądnijcie 8 części:
[Harry Potter]
1.. i Kamień Filozoficzny
2...i Komnata Tajemnic
3...i Więzień Azkabanu
4...i Czara Ognia
5...i Zakon Feniksa
6...i Książę Półkrwi
7....i Insygnia Śmierci I
8...i Insygnia Śmierci II

8.Percy Jackson
Jak na razie nagrano tylko dwie części, ale mam nadzieję, że pojawi się więcej. Kolejna seria na podstawie książek Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Opowiada ona o przygodach Perciego, który dowiaduje się, że jest pół-bogiem, czyli synem boga i człowieka. Jego ojciec, to jeden z najpotężniejszych bogów - Posejdon. Ma on też brata, o którym dowiaduje się dopiero w 2 części, niestety jest on cyklopem. Ja bardzo lubię filmy powiązane z mitologią, a ten właśnie taki jest. Rzeczywistość poplątana jest z mitologicznymi stworami, bogami i historiami. Jak na razie są dwie części jak już wcześniej pisałam.
1. Percy Jackson i Złodziej pioruna.
2.Percy Jackson i Morze Potworów.

9.Wyścig z czesem
Film ogólnie o przyszłości. Ludzie, rodzą sie z licznikami na rękach. Wszędzie płaci sie czasem. Rośnie sie do 25 roku życia. Wtedy, włącza się nasz zegar. Człowiek nie starzeje się. Niestety jest wiele złodziei, kradnących czas. Jeżeli komuś skączy się czas, momentalnie umiera. W filmie ukazana jest historia pewnego mężczyzny z biednej rodziny oraz córki najbogatszego człowieka na świecie. Posiadał on milion lat. Ogólnie film super. Naprawdę ciekawa fabuła.

10.Straszny film
Głupio-zabawno-straszne parodie znanych horrorów. Filmy z serii "Straszny film" tak naprawdę wcale nie są straszne. Są bardzo śmieszne, ale też głupie i trochę Hmm...... zboczone. Jest ich chyba 5? Sama oglądałam 4. Nie wiem, dlaczego to oglądam. Może dlatego, że są śmieszne? Film ogólnie dziwnie zrobiony, prawie w każdej części są ci sami aktorzy, tylko w innej roli.

To koniec mojego TOP 10 filmów ;P Przepraszam, że nie dałam żadnego zdjęcia, ale nie wiedziałam co dodać... Oczywiście gorąco polecam oglądnięcie tych wszystkich fillmów (może poza 10). Mam nadzieję, że spodobał się wam ten post. Zapraszam do obserwowania, komentowania i zostawiania linków do swoich blogów. Na pewno na nie wpadnę. Cenię też duże, kreatywne komentarze, jest mi bardzo miło kiedy taki widzę.
Do przeczytania!


9 komentarzy:

  1. Tylko Harrego obejrzałam <3
    http://life-oluka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. hej super post :) moze wpadniesz do mnie i zaobserwujesz? ja na 100 % sie odwdziecze :) pozdrawiam i miłych wakacji do zobaczenia :) http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, nominowałam cię do LBA, więcej u mnie na blogu :)
    forever-yo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie ta lista wyglądałaby ciut inaczej, ale każdy ma swój gust:)

    nowiny-i-nowinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam praktycznie wszystkie te filmy i muszę przyznac,że każdy jest genialny, a w szczególności Harry Potter <3
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    http://in-a-world-full-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam "Niemożliwe" i "Percy Jackson". :) Super blog, obserwuję. :D
    http://new-beginning-igg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 i 7 oglądałam, uwielbiam!
    Lubię też film 'Oszukana' z Angeliną Jolie.
    Bardzo wzruszający polecam! :)
    Zapraszam do mnie, miło mi będzie jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza lub obserwacji! :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, nominowalam cię do LBA: http://w-weronika.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wszystkie oglądałam, więc zachęciła mnie do dopisania reszty do listy filmów na wakacje :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń