czwartek, 3 lipca 2014

LBA

Witajcie Kochani!

Dostałam dwie nominacje do Liebster Blog Awards i dzisiaj chciałam odpowiedzieć na zadane mi pytania. Jeżeli nie wiecie, co to jest LBA to tutaj podaję wyjaśnienie:

"Nominacja ta jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Niestety ja, (czy "stety"?) nie będę nikogo nominowała. Podam na końcu tego postu 11 pytań, na które każdy z was będzie mógł odpowiedzieć w komentarzu! Ja odpowiem na 22 pytania, ponieważ jak już wcześniej wspomniałam dostałam dwie nominacje. Więc zacznijmy!


1.Gdybyś miała wybrać naszyjnik jaki byś wzieła? Srebrny czy złoty?
Zależy. Bo jeśli chodzi o kolor to wybrałabym złoty, ale nie dlatego, że jest droższy. Po prostu bardziej mi się podobają, ale za względu na cenę, wybrałabym srebrny.

2.Masz jedno życzenie, jakie ono będzie?
Trudno powiedzieć. Żeby mieć więcej życzeń? xD A tak na serio, to może, żeby wszyscy w rodzinie byli zdrowi. Tak, myślę, że to dobre życzenie.


3.Ile miałaś telefonów w życiu? A jak można, to jakie marki?
Łącznie z tym, którego teraz mam to 4. Sony Ericsson, HTC, Samsung i teraz LG (według mnie najlepszy).

4.Jakie było twoje uczucie, gdyby usunęli ci bloga?
Na pewno byłabym strasznie wkurzona i nie chciałoby mi się od nowa go zakładać, szukać czytelników itd. Wtedy, byłoby to bez sensu.



5.Wolisz stopki czy zwykłe skarpetki?
Jeśli mam wybrać między krótkimi skarpetami (stopkami) a długimi, to wybieram krótkie. A jeżeli chodziło o "stopki" (cieniutkie skarpetki np. do balerinek) a skarpety to wybieram normalne skarpety, ponieważ żadko chodzę w takich bytach, w których przydałyby mi się stopki.


6.Legginsy czy dżinsy?
NIGDY nie noszę legginsów, ponieważ uważam, że nie wygladam w nich dobrze, więc wiecie jaka będzie odpowiedź.

7.Na jakie studia pójdziesz? Gdybyś miała wybrać, medycyna czy dziennikarstwo?
Osobiście poszłabym na jakieś studia po których będę mogła pomagać ludziom, poprzez pracę ze zwierzętami np. na coś zwiazanego z hipoterapią. Jeżeli miałabym wybrać z tych podanych powyżej, wybrałabym dziennikarstwo, ponieważ nie znoszę widoku krwi itd.


8.Wolisz pisać długie, czy krótkie posty?
Wydaje mi się, że długie, ale to zależy wszystko od tematu. Jeżeli jest ciekawy temat, na który mam dużo do powiedzenia, to post jest długi.


9.Czy malujesz się już?
Raczej nie. Czasaaaaaami tylko lekko rzęsy, ale to naprawde leciutko. Osobiście nie pochwalam malowania się i to w tak młodym wieku. Kosmetyki tylko niszczą skórę, a potem dużo osób ma z nią problemy. Dziewczyny w tym wieku są jeszcze piękne i młode, więc nie widzę takiej potrzeby. Rozumiem, jak ma się np. 30 lat, to lekko można się pomalować. Ja jak na razię nie mam zamiaru i po prostu mi się to nie podoba, jak widzę młodą dziewczynę, która ma na sobie kilo gładzi szpachlowej. Na ten temat mołabym pisać i pisać, ale mam jeszczę troszkę pytań ;)


10.Masz długie czy krótkie włosy? A jak tak, czy je lubisz czy byś coś w nich zmieniła?
Jeszcze do niedawna miałam włosy "za tyłek", niestety moje końcówki były koszmarne, i trzebabyło je dość mocno podciąć. Teraz, są tak w połowie pleców?... i pocieniowane. Czy zmieniłabym coś? Pewnie jakbym wiedziała, że będą tak mocno pocieniowane, nie robiłabym tego. Aktualnie czekam, aż znowu będą długie i może w końcu uda mi sie je utrzymać "w dobrej kondycji".

11.Jaka jest twoja ulubiona bajka Disney'a?
Trudno powiedzieć, bo kocham wszystkie! Ale szczególnie lubię Krainę Lodu, Dawno temu w trawie, Król Lew, Mój brat niedźwiedź, Zaplątani i Wall-E.



12.Co ci daje blogowanie?
Szczęście. Kiedy piszę posty, czuję się też spełniona. W końcu, mogę się z wszystkimi podzielić moim życiem, zainteresowaniami oraz problemami.



13.Skąd bierzesz pomysły na swoje posty na blogu?

Z życia i otoczenia. Czasami zobaczę jakąś rzecz i nagle mam pomysł na post. Wtedy, szybko go gdzieś zapisuję a potem tylko sobie popatrzę na notatki i powstaje post!


14.Opisz swój idealny, wymarzony dzień.
Hmm.. Dokładnie nie umiem go opisać, bo nie wiem jaki byłby mój ulubiony dzień. Pewnie byliby w nim moi przyjaciele i zwierzęta. Więcej nie umiem wam powiedzieć.

15.Jak zamierzasz spędzić tegoroczne wakacje?
Mam zamiar przedewszystkim odpocząć od szkoły. Pojadę na obóz, gdzieś z rodzicami, trochę ponocuję u koleżanek i kuzynki. Kiedyś ktoś przyjedzie do mnie. Nic nie jest zaplanowane ;P Lubię tak na ostatnią chwilę, lub całkiem spontanicznie coś robić.

16.Do której klasy idziesz we wrześniu?
Do drugiej gimbazy ;_:

17.Podaj tytuł książki, która twoim zdaniem nie powinna zostać wydana.
Heh. Nie wiem, nie czytałam takiej jeszcze. Ale, może nie powinny zostać wydane książki erotyczne. Kiedy wchodzę do ksiągarni i widzę regał z nimi, to od razu odchodzę o niego. Tak wiem, że to natura itd. ale mnie po prostu to obrzydza. Spoko, niech się zajmują sobą, ale nie muszą o tym wszędzie pisać szczegółowo. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.


18.Czy masz czasami takie chwile, w których chcesz usunąć bloga?
Tak, mam. Czasami jak coś mi nie wyjdzie, to zaczynam wątpić. Często tak miałam, że robiłam coś, angażowałam się a w jednej chwili, coś się stało i rezygnowałam, lecz teraz postanowiłam, że będę to ciągnąć, chodźby nie wiem co!

19.Z czego jesteś najbardziej dumna w swoim życiu?
Chyba z wysokich wyników w nauce :)

20.Na jakim filmie ostatnio byłaś w kinie?
Percy Jackson i Morze Potworów. Jeżeli chcecie więcej dowiedzieć się o tym filmie, zapraszam do poprzedniego postu [klik].

21.Twoje ulubione blogi, na które często wchodzisz. 
Mam tylko dwa ulubione blogi :))
Kindziamindziaa
Kika-blog


22.Kto jest twoim autorytetem i dlaczego?
Nie wiem. Naprawdę nie wiem. Jeśli mam odpowiedzieć ogólnie, to ludzie, którzy pomagają innym bezinteresownie. Podziwiam też wszystkich terapeutów i tych, którzy pomagają i leczą niepełnosprawnych. Moja mama w pewnym czasie pracowała też na warsztatach terapii zajęciowej i widziałam, ile jest pracy z niepełnosprawnymi. Oni są tacy jak my, tylko po prostu mają cięższe życie i trzeba im pomagać. Wiele z nich, jest naprawdę zdolnych i trzeba to docenić.

Pytania do was:
1.Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
2.Co najczęściej ubierasz?
3.Czy chciałabyś/chciałbyś mieć jednorożca? (gdyby isniały)
4.Miasto czy Wieś? Gdzie i dlaczego chciałabyś/chciałbyś mieszkać?
5.Do jakiego kraju najchętniej pojechał(a)byś?
6.Lubisz żeliki? (Nie, ja je kocham!)
7.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
8.Co sprawia, że się uśmiechasz?
9.Co myślisz o "subkulturach"?
10.Twój ulubiony sklep?
11.Dlaczego piszesz?


To już koniec na dzisiaj. Mam nadzieję, że się spodobało ;)
Do przeczytania!

Przepraszam za dziwny układ, ale blogger coś pomieszał i za każdym razem kiedy to naprawiam, psuje się ponownie...

5 komentarzy:

  1. Cześć ♥ Nominowalam cię do LBA: http://sylwietta-ta.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje nominacji ;))
    ciekawy blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji :)
    Zdrowie dla rodziny również byłoby moim życzeniem, nie ma nic ważniejszego w życiu...
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi :)
    Gratuluję nimonacji!

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń