czwartek, 17 lipca 2014

Golden Rose

Witam!
Dzisiaj chciałam wam zrecenzować moją ulubioną firmę kosmetyków, ale głównie lakierów do paznokci.
Jak już pewnie zauważyliście, w nazwie jest firma Golden Rose.
 Według mnie, produkuje ona najlepsze lakiery w bardzo dobrej cenie. Moim ulubionym produktem ich "wyrobu" jest Top Coat matujący. Sczerze mówiąc, nie pamiętam już ile kosztował, ale pewnie około 10 zł. Nałożony na inny lakier, daje piękny matowy efekt oraz przyśpiesza wysuszanie. Po co kupować osobno normalne lakiery i matowe, jak można mieć coś takiego? Po prostu go uwielbiam :3





Posiadam też 5 "koloryzujących" lakierów. Każdy z innej serii. Pierwszy, to błękitny/turkusowy Rich Color. Ma gruby pędzelek ułatwiający nakładanie go. Jego kolor jest piękny, nasycony. Naprawdę wystarczy jeden ruch, żeby go nałożyć oraz szybko wysycha.Kosztował CHYBA około 7 zł, ale nie jestem pewna.





Kolejny jest z serii Holiday, czyli lakier piaskowy. Akurat ten który posiadam, jest matowy, ale szczerze mówiąc nie wiedziałam o tym kiedy go kupowałam. Był na wyprzedaży za 9.90? Chyba jakoś tak. Ma cienki pędzelek, ale w tym wypadku to bardzo dobrze, ponieważ można prezyzyjnie nałożyć go na płytkę paznokcia. Mój, jest w hmmm.. fioletowo-bordowym kolorze? Nie wiem jak go nazwać. 




Kolejny to Color Expert nr. 10. Jest w kolorze miętowym/pastelowym błękitnym czyli moim ulubionym! Ma świetny, gruby pędzelek i oczywiście intensywny kolor. Bardzo dobrze pokrywa płytkę paznokcia kolorem oraz długo się na niej utrzymuje. Kupiłam go za 5,90 ale nie dam sobie ręki uciąć, ponieważ nie mam pamięci do cen.





Następna moja zdobycz, to matowy lakier w brązowo-beżowym odcieniu nr.23.(jeśli to dobrze odczytałam) Ma cienki pędzelek ale nie jakoś super cienki jak do wzorów, tylko taki przeciętny. Bardzo dobrze pokrywa, wystarczy jedna warstwa oraz szybko schnie. Jak przy poprzednich lakierach nie do końca pamiętam, za ile go kupiłam ale coś około 8-9 zł.



Ostatni jest z serii Paris. Można je łatwo rozpoznać po buteleczce w kształcie wieży Eifla. Niestety posiadam tylko jeden w brązowym kolorze, lecz poznałam je już dawno, ponieważ moja kuzynka posiada ich bardzo dużo w różnych kolorach i odcieniach. Kiedy pierwszy raz go zobaczyłam, od razu mi się spodobał. Ten lakier, tak jak Holiday ma cienki pędzelek, ale tak jak w poprzednim nie jest to żaden problem. Wszystkie produkty GR mają piękne nasycone kolory i szybko wysychają. 






To już wszystko na dzisiaj :) Mam nadzieję, że spodobał się wam taki troszkę inny niż zwykle post. Ogólnie polecam wszystkie produkty z Golden Rose. Ja mieszkam niedaleko Wrocławia, więc kupuję je w Magnolii. A jaka jest wasza ulubiona firma lakierów do paznokci? (jeżeli ich używacie i taką macie) Pamiętajcie, że jeśli chcecie to możecie zostawić pod postem komentarz. Będzie mi bardzo miło :)) Ale komentarzom o treści "obs=obs?" od razu dziękuję. Ok. To zostawiam was z resztą zdjęć i do przeczytania w poście o wakacjach!
Pozdrawiam.



















8 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ten kawowy lakier :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery z Golden Rose - każdy znajdzie coś dla siebie w rozsądnej kwocie. :) Przepiękny ten zielony/turkusowy/szmaragdowy kolor. :) Mam matowy top coat z Lovely i sprawdza się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka lakierów z tej firmy i bardzo je lubię :)
    Bardzo fajnie, że wróciłaś, czekam na notkę z wyjazdu! :)

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki! Bardzo lubię lakiery z tej firmy ;)
    Ten pierwszy, matujący jest na prawdę ciekawy ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory ,sama chyba kupię ten miętowy lakier :)
    Zapraszam do mnie jeżeli coś Ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj :) ariee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lakiery z Golden Rose ;)

    http://agamafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie kupić obowiązkowo ten matujący lakier <3

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń