niedziela, 22 czerwca 2014

What to read? + BONUS

Siemanko! 
Dzisiaj może takie inne przywitanie... Na początku chciałam kolejny raz powiedzieć, że wygląd mojego bloga jest w remoncie. Zmieniła się też nazwa i adres. Nowy tytuł brzmi "Carpe Diem". Wybrałam właśnie ten zwrot, ponieważ jest on moim życiowym mottem. Trzeba chwytać życie teraz i takie, jakim jest, ponieważ już nigdy może się nie przydażyć to samo. Trochę zagmatwałam, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi ;P
Przechodząc do tematu, chciałam wam napisać, o książkach. Ogólnie, czytam to, co wpadnie mi w ręce, jeśli mi sie spodoba. Kiedy kupuję sama, raczej wybieram połączenie fantastyki, dramatu, kryminału i romantyzmu. Mam tutaj taka krótką liste książek, które naprawdę warto przeczytać!

1. Niewolnicy Snów
Książka opowiada o dziewczynie, która ma straszne sny. Czasami są tak realiscyczne, że myli je z prawdziwym życiem. Te wszystkie koszmary, mają jej wyjawić skrywaną tajemnicę rodziny. W przetrwaniu tego pomaga jej tajemnicza przyjaciółka i chłopak - taki wstęp.




2. Syrena (pierwsza część)
Morze wyrzuca na brzeg ciała mężczyzn, którzy się uśmiechają. Siostra głównej bohaterki popełnia samobójstwo, ale czy na pewno? Książka ma w sobie wiele tajemnic i niewyjaśnionych spraw. Nie opowiada o dziewczynce która dostaje moce i nie wie skąd, nagle zostaje z przyjaciółkami syrenką! Naprawdę ksiażka świetna! Syrena jest to pierwsza część cyklu powieści. Gorąco polecam przyczytania wszystkich!





3. Agencja duchów Willa Moogley'a
Seria trzech książek, która opowiada o młodym chłopaku, który prowadzi agencję duchów. Mają oni różne śmieszne przygody. Jest też wątek miłosny, ponieważ Will jest zakochany w Suzan (chyba xD). Książka może troszkę dziecinna, ale ja ją kocham!





A teraz BONUS! Czyli Leonek polecający te książki :3 Wiem, że go kochacie, dlatego dodaję zdjątka! Jeszcze raz gorąco polecam do przeczytania tych książek i do przeczytania w kolejnym poście.








3 komentarze:

  1. bardzo fajny blog ;) ja też dopiero zaczynam obserwacja za obserwację ? ---> http://julaaa-julcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam :)

    Bardzo ważny post, dodasz komentarz?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/po-zycie-bez-raka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam ale przekonałaś mnie jak skończe czytać książki które mam do przeczytania napewno sie zabiore za Agencje Duchów uwielbiam takie książki! Słodki ptasiek :3

    http://malinowypotworekx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń