czwartek, 26 czerwca 2014

Trochę Rozmyśleń

Witam!
Po tytule postu, może się chyba domyśleć, o czym on będzie. Dzisiejszy post będzie dziwnych modach w tych czasach.. Czy was też strasznie denerwują osoby, które używają zwrotów "OMG, LOL, ale beka!"? Ja nienawidzę, kiedy ktoś tak mówi! Jest to dla mnie takie sztuczne i na pokaz. Pamiętam stare (?) dobre czasy, kiedy każdy bawił się z każdym i nie patrzył się na ubrania, buty lub telefon. Skakało się po drzewach, jeździło na rolkach, rowerze, bawiło się na placu zabaw. Zawsze było co robić! Teraz, każdy siedzi tylko przy komputerze lub telefonie.


Jeżeli kiedy ktoś nie ma markowych butów lub ubrań jest gorszy. Śmieją się z takich ludzi, którzy nie przeklinają, nie palą i nie piją. Czy to jest takie super? Myślą, że jeśli będą tak robić, to będą dorośli i fajni? Mnie strasznie denerwuje takie zachowanie. Nie rozumiem, na czym polega teraz ta "moda". Wszyscy są tacy sztuczni i nie można nikomu zaufać. Już nawet nie wspomnę o tym, że dużo osób tnie się, tylko po to, żeby zwrócić uwagę innych a potem mówią, jak im to jest źle. A hejterzy? Przecież to jest jakiś żart! Sprawia im przyjemność to, że naśmiewają się z innych osób, których nawet nie znają? Przez to, dużo ludzi (nastolatków) popełnia samobójstwa ...

Taki post dzisiaj, który zostawia pewnie wiele do pomyślenia. Chciałam go poruszyć, ponieważ spotkałam się już z różnymi przykrymi przypadkami. A co wy myślicie o takich ludziach?

P.S przepraszam, że dodaje mało zdjęć, postaram sie poprawić. A co do moich zdjęć, nie jestem fotogeniczna, więc ich tutaj na pewno nie zobaczycie ;P

8 komentarzy:

  1. świetnie napisane ;))
    ja nienawidze współczesnego języka typu "lol" "swag" "wtf", dlatego sama go nie uzywam ;))
    ciekawy blog :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, takie coś zdecydowanie nie jest super... :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też wkuzrają takie osoby
    Gdy miałam 5 czy tam 6 lat czegos takiego nie było
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie takie samo zdanie na ten temat, kiedyś miałam nawet całkiem podobny post na swoim blogu :) Nienawidzę gdy ktoś mówi lol, ale swag i yolo, jest milion razy gorsze :/


    http://littleworldnessy.blogspot.com/
    Dzięki za komentarz w ostatnim poście i zapraszam na nowy post. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. oni kiedyś z tego wyrosną



    ps. a u mnie ? LADY IN RED :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię współczesny język :) swag to moje ulubione słowo
    obs=obs?zacznij a ja odwdzięczę się jak najszybciej :)
    juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane, jak widzę takich gówniarzy z podstawówki, którzy biegają, i krzyczą "chwdp", nie potrafią sklepać zdania bez przekleństwa, a ich życie opiera się na zasadzie " but first let me take a selfie " to aż mi się chce śmiać. Uważam, że wszystko jest dla ludzi, czasem człowieka poniesie i powie tak a nie inaczej ( sama święta nie jestem, jeśli o przekleństwa chodzi, muszę to przyznać :d ), a niektóre selfie są naprawdę śliczne, ale bez przesady, są jakieś granice w tym wszystkim. A raczej powinny być ;)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam, może coś Cię zaciekawi :) // pretty-amazement.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń