sobota, 28 czerwca 2014

June

Dzień Dobry!
Dzisiaj chciałam napisać, taki miły, podsumowujący (dobrze?) post. Kończy się czerwiec - zaczęły się wakacje! Dzisiaj jest pierwszy dzień wolnego, a wcale tego nie czuję. Ten miesiąc był dla mnie pracowiy pod wieloma wzgledami.

Szkoła - przytrafiła się przykra sytuacja, przez którą duża ilość osób niesprawiedliwie "oberwała", w tym ja, ale nie będę was zanudzać opowieściami z  kl. IB. Ogólnie, trzebabyło się starać o lepsze oceny na koniec, ale to chyba każdy z was wie. Zakończenie roku pozytywnie. Dostałam świedecto z paskiem, najwyższa średnia w klasie (5.15 - jak na pierwszą klasę gimbazy jestem bardzo zadowolona, chodź mogło być ciut lepiej). Po apelu pizza i spacerek z przyjaciółmi <3

 Blog - Hmmm..... to był mój pierwszy miesiąc. Duuużo pracy. Myślałam, jak tu ciekawie napisać każdy post. Może nie wszystkie wyszły tak, jak chciałam, ale mówi się trudno. Zyskałam 13 obserwatorów, myślę, że szczerych i sumiennych. Troszkę się zawiodłam na statystykach wyświetleń, ale to początek - czego mogłam sie spodziewać. Miałam jeszcze parę pomysłów na wpisy, ale nie chciałam was zarzucać na raz wszystkimi.


Fotografia - Dużo wypadów na "sesje". Odkryłam też parę nowych funkcji w moim aparacie, z czego bardzo się cieszę. Mam nowe pomysły na fajne fotki z moim psem, niestety jest on żywy! Za dużo się rusza i za żadne skarby nie mogę uchwycić ładnego ujęcia. Cieszę się z tego, co udało mi się zrobić. Poniżej widać efekty. Generalnie fotografuję florę,  lecz zdjęcia zwierząt też się trafiają. Czasem są też zdjęcia "dziwne" - ani zwierzęta, ani rośliny. Podobaja mi się takie tajemnicze klimaty. Ostatnio nawet robiłam taką mini, amatorską sesję (z człowiekiem!), której efekty możecie zobaczyć TUTAJ.
Podoba się wam?










Ulubioną rzeczą (miesiąca) zostaje moja kochana kostka rubika! [klik] <----- Jeśli ktoś jeszcze o niej nie słyszał, to tutaj podaję link do postu w którym sie pojawiła. Chyba nie muszę więcej o niej pisać, po prostu przeczytajcie.
Na koniec, dodaję trochę moich fotek :)
Zapraszam do wyrażania swojej opinii w komentarzach i pamiętajcie, że możecie pisać propozycje postów.
Do przeczytania!









11 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia ;) Pierwszy raz jestem na tym blogu i zostawiłaś mi dobre wrażenie- jeszcze tu wpadnę!
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bailarina-de-color.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka wysoka średnia, gratuluję, oby tak dalej :) Mi dużo lepiej poszło w drugiej gimnazjum, może i tobie pójdzie jeszcze lepiej - jeśli tak, to będę pod wrażeniem ^^ Śliczne zdjęcia *o*

    http://littleworldnessy.blogspot.com/ Dzięki za komentarz ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, naprawdę dobrze Ci poszło jak na pierwszy miesiąc :)

    Udanych wakacji !♥
    Calia-caliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku zazdroszczę takiej średniej. *O*
    Jak na pierwszy miesiąc bardzo dobrze ci poszło!
    Życzę dalszych sukcesów~♥
    Prześliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam~
    http://karafurunasekaigochi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna szukałam tak inspirującego i ciekawego bloga! Genialny post i oczywiście blog! :) <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    (bardzo Cię proszę o kliki w najnowszym poście i odwdzięczenie się komentarzem)
    z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, szczególnie to pierwsze z chomikiem (?), też zastanawiam się nad zrobieniem sesji mojej klusce.;)
    i wakacji w sumie zazdroszczę, ja dopiero za kilka dni zaczynam swoje. ;)
    i gratulacje z okazji obserwatorów, całkiem ładny wynik osiągnęłaś. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Obserwuję i z pewnością będę wpadać częściej!
    Liczę na to samo :)
    http://carriecarriexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chodzę do IB, haha. Gratuluję świadectwa. :)) Śliczne zdjęcia.
    Obserwujemy?
    Zapraszam - muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super podsumowanie, uwielbiam takie posty!:)

    zapraszam serdecznie:)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję średniej, ja jestem w 2 gimnazjum i kończyłam ją z średnią 5,0 :)
    Obserwujemy? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja zrobię to samo ♥

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń