środa, 11 czerwca 2014

Jak to było?

Cześć!

Dzisiaj chciałam wam napisać, dlaczego zaczęłam pisać? o.O (takie masło maślane) A więc, to nie wzięło się tak jakoś nagle. Zaczęło się od tego, że miałam angielski blog jako projekt na lekcję. Dodałam może 3 posty i potem mnie to znudziło.... Inny język, w którym, no nie oszukujmy się, nie potrafię jeszcze świetnie pisać nie ułatwiał tego. Posty były krótkie i nudne typu "Hi! In school...."  czyli to co zwykle pisze się na różnych stronkach na facebook'u - sama nuda! Postanowiłam go zostawić, chciałam nawet usunąć ale niestety nie wiedziałam jak. Zaczęłam interesować się fotografią i wydaje mi się, że niektóre zdjęcia wychodzą mi nawet dobrze, ale jak na razie są to raczej pojedyńcze sztuki. Miałam coraz więcej pomysłów, więc chciałam się nimi z kimś podzielić. Ostatecznie nakłoniła mnie do założenia nowego bloga kuzynka, która sama posiada bardzo fajny i dobrze prowadzony - kindziamindziaa (często jej zdjecia są mojego autorstwa). Zmieniłam ogólne ustawienia mojego konta, założyłam bloga i jest! Co prawda wygląd nadal w budowie, ale mam nadzieję, że już niedługo coś się ruszy ;)




Dzisiaj dodaję zdjęcie Karmelki, czyli jednego z moich królików. Mam nadzieję, że podoba się wam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz