piątek, 20 czerwca 2014

Funny Animals


Witajcie!
Dzisiaj troszkę o zwierzętach. Czy macie jakieś zwierzaki? Ja posiadam dwa koty, psa, Aleksandrettę Obrożną (papuga), rybki, 3 króliki i chomika Roborowskiego (który ma na imię Chomcia - kreatywnie!). Natchnął mnie do napisania tego postu śmieszny filmik, na który natknęłam się w internecie. Osobiście zazdroszczę tym osobą, które mają tak wesołe i śmieszne zwierzaki! Mój piees tylko śpi, chomik biega w kółeczku a chodź odrobinkę zabawna jest jedynie papuga. Leon (mój "papug") lubi bawić się w "cichego zabójcę". Polega to na tym, że chowa się za zasłoną, a kiedy ktoś podchodzi wyskakuje krzycząc coś ;P

Macie takie zdjątko Leosia.


(Jeszcze jako malutki ptaszek, którego trzeba karmić ze strzykawki)

Jak już mówiłam, przeglądając "internety" znalazłam śmieszny filmik ze zwierzętami w roli głównej! Nie mogłam sie po prostu powstrzymać od śmiechu. Uwielbiam takie filmiki. Zauważyłam, że fretki to małe złodzieje!
 By the way, czy ktoś z was posiada fretkę? Kiedyś moja kuzynka miała to zwierzątko, była milutka. Pamiętam, jak kieeeedyś w telewizji leciał program Śmiechu Warte <3 To było super! Niestety już dawno go nie ma...
Troszkę dziwny wyszedł ten wpis... No trudno. A wy lubicie takie "śmiechowe" sytuacje?

Tutaj [klik] wstawiam wam link do jednego z najlepszych śmiesznych filmików ze zwierzątkami. MUSICIE oglądnąć moment 8:18! Ogólnie cały film jest super, ale jak dla mnie ten moment rządzi. Życzę miłej zabawy ;)


(a tutaj takie zdjątko jakości mikrofalówki z tego właśnie filmiku)

11 komentarzy:

  1. Zwierzęta robią czasem lepsze miny niż ludzie :)
    Miałaś fajny pomysł na tytuł bloga ♥

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha cudowne sa te zwierzeta :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://dreams-are-power.blogspot.com/

    Hahahaah leoś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie piszesz! Chętnie będę to zaglądać częściej <3!
    Mam do Ciebie jedną, małą sprawę.. Mogłabyś zerknąć na mój blog i kliknąć w banner sheinside i choies? (w pasku bocznym). W zamian Cię zaobserwuję i zareklamuję w następnej notce! :)
    paula-paulka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fretki są świetne, ale niestety wiem że lubią uciekać z domu ;c Wiele z nich już widziałam biegających po ulicach ;/
    A sama mam psiaka i królika :D

    http://xxvodkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahah świetne zwierzątka :DDD

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Slodki ptaszek<3 !
    Ja mam 2 psy i królika.
    Obs za obs? Ja juz obserwuje, wpadnij do mnie- http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam jak to oglądałyśmy i tarzałyśmy się ze śmiechu po dywanie. Uwielbiam oglądać te filmiki. Nie wiarygodne że istnieją tak zabawne zwierzaki. Słodiaszny Leonidas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam 2 psy i 3 kotki <3 ale wiesz co do wyglądu czytałam żeby nie zwracać uwagi ale radze jakkolwiek zmeinić bo duzo osób patrzy na wygląd i może ktos cie nie zaobserwowac przez wygląd ja tak miałam ;c

    http://xccdv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem niestety :/ Ale sama nie potrafię a ktoś zaczął, zniszczył mi poprzedni a teraz się nie odzywa :/

      Usuń